Hvis du har modtaget en vare der er beskediget, ikke virker eller har andre fejl eller mangler indenfor den 24 mådernes reklamationsret, eller hvis du ønsker at ombytte en vare:

1) Kontakt os altid først på mail: kundeservice@zeeland.dk eller ring til kundeservice på telefon +45 70 60 52 12 fra 16:00 til 20:00 på hverdage – INDEN du sender den defekte vare til os
2) Forklar os hvad fejlen er på varen, evt. om fejlen har været der fra starten og anden information der beskriver den oplevelse du har omkring problemet
3) Du vil modtage en tilbagemelding på hvordan vi løser din reklamationssag.

4) Vi løser typisk reklamationssager ved at fremsende en ny vare såfremt denne fortsat er på lager. Er varen udgået eller udsolgt – vil vi om muligt tilbyde dig enten en alternativ/tilsvarende vare eller pengene retur. Det er ALTID dig der i disse tilfælde bestemmer om du vil benytte det evt. tilbudte alternativ – eller have pengene tilbage.

5) Såfremt reklamationen fordrer at vi skal have den defekte vare retur – vil Zeeland.dk ALTID afholde denne udgift – og vil i den forbindelse altid fremsende en forudbetalt returforsendelses blanket – som du kan udskrive og montere på varen.

Ombytning:

Hvis du har købt en vare hos os men ønsker at ombytte denne til en anden – så kontakt os altid på mailen: kundeservice@zeeland.dk eller ring til os på 70 60 52 12 fra 16:00 til 20:00 på hverdage.
Du har 14 dage fra varen er modtaget til at meddele os hvad du ønsker at ombytte varen til. Vi vil efterfølgende fremsende en returseddel til GLS pakkeshop – som tillader dig at aflevere varen i en
hvilken som helst pakkeshop – og således sende varen til ombytning uden omkostninger.

Så snart vi modtager varen vil vi pakke og afsende den nye vare til dig. Såfremt der er en prisforskel på de to varer vil vi inden da i vor mail eller telefonsamtale have aftalt hvordan dette håndteres.

Zeeland.dk afholder ligeledes forsendelsesomkostninger på den ombyttede vare. I øvrigt henvises til vore handelsbetingelser der medfulgte varen ved dit køb, og som ligeledes kan
ses på vor hjemmeside. I bunden af hjemmesiden finder du punktet ”Handelsbetingelser” – såfremt der er udvidet returret f.eks. ved julegavekøb eller ved særskilt aftale – er det naturligvis altid disse der gælder.

Zeeland.dk mener det alvorligt når vi siger at vi ønsker at levere markedets bedste kundeservice. Hvis du er i tvivl – så ring til os på 70 60 52 12 alle hverdage mellem 16:00 og 20:00.