Fortryder du mod forventning et køb, skal du indenfor 14 dage efter tidspunktet for modtagelsen af varen meddele os at du ønsker at returnere varen til os. Du kan også fortryde et køb ved at nægte at modtage varen.

Ved returnering af en vare, skal denne vare være i original emballage samt væsentligt i samme stand og mængde, som da du modtog den. Hvis varens salgsværdi er forringet væsentligt, grundet anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at teste den på almindelig vis, som du ville gøre i en fysisk butik, så forbeholder vi os retten til at modregne evt. værdiforringelse. Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes retur til:

Zeeland.dk, Bøgelunden 102, 2635 Ishøj

Hvis du fortryder dit køb, tilbagefører vi det beløb du har indbetalt til os.

Beløbet bliver overført til det kort du har betalt med eller på din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen.

Du skal beregne 5-7 arbejdsdage før du modtager beløbet på din konto. Hvis du ønsker beløbet overført til din bank konto, så husk at vedlægge reg.nr. + kontonummer sammen med varen.

Returfragt betales af dig, og refunderes ikke. Varer sendt til os pr. efterkrav, modtages ikke.

Du kan alternativt meddele os på kundeservice@zeeland.dk, eller på +45 26 100 163 mellem 16:00 og 20:00 på hverdage, at du ønsker at vi skal sende dig en ”GLS PAKKESHOP RETURPAKKE” pakkeseddel via mail.

Denne koster kun 29 kroner inkl. Moms – og dette beløb fratrækkes inden vi overfører eller tilbagefører returbeløbet.

Zeeland.dk
Bøgelunden 102
2635 Ishøj

Kort instruktion ved returnering:

1) Du skal inden udløbet af fortrydelsesfristen give os besked om at du har fortrudt dit køb, og således ønsker at returnere en eller flere varer.

2) Denne besked kan enten afgives telefonisk i vor åbningstid fra 11 til 19 på hverdage – eller sendes via brev eller mail til Zeeland.dk (vor adresse og mail er angivet i bunden af denne side)

3) Du skal ligeledes udfylde den vedlagte returseddel og vedlægge den varen du returnerer

4) Det er DIT ansvar at varen kommer ubeskadiget frem til os – sørg derfor for ordentlig og forsvarlig indpakning. Vi kan ikke tilbagebetale varer der er ødelagte pga. utilstrækkelig indpakning.

Husk at du som forbruger selv skal betale for returneringen ved brug af fortrydelsesretten.

Du kan enten bede os fremsende en GLS pakkelebel ved at udfylde vores returformular, der lader dig indlevere din pakke hos en hvilken som helst GLS pakkeshop – denne koster kun 29 kroner som fratrækkes det returnerede beløb – eller du kan sende den med Post Danmark.

Såfremt du ønsker at vi fremsender en GLS retur pakkelabel skal du udfylde vores returformular.

Ved post Danmark anbefales det at du sender pakken forsikret – da dette giver dig et track & trace nummer. Pakker der ikke sendes med track and trace som ikke kommer frem – betragtes som ikke sendt retur.

Vi accepterer IKKE returvarer der sendes pr. efterkrav eller Ufranko.

I øvrigt henvises til vore handelsbetingelser der medfulgte varen ved dit køb, og som ligeledes kan ses på vor hjemmeside. I bunden af hjemmesiden finder du punktet ”Handelsbetingelser” – såfremt der er udvidet returret f.eks. ved julegavekøb eller ved særskilt aftale – er det naturligvis altid disse der gælder.

Det er vigtigt for Zeeland.dk at du som kunde føler dig godt behandlet – både når du køber varen, modtager eller henter den i en GLS pakkeshop – eller hvis du skulle beslutte dig for at fortryde dit køb.

Derfor hvis du er i tvivl – så ring til os på 70 60 52 12 alle hverdage mellem 16:00 og 20:00.

Du har ikke fortrydelsesret, når du køber billetter til sportsbegivenheder, koncerter og andre arrangementer. Heller ikke hvis du har købt dem på nettet, hvor du har fortrydelsesret i en række andre køb. (forbrug.dk)